Posted by admin on March - 6 - 2018 | Comments Off

Jeszcze kilkanaście lat temu niezmiernie trudno było nabyć jakikolwiek towar. Chwilowo każdy konsument jest odpowiednio osaczony przez reklamy i towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą jedynie cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z znanych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne typu opakowania z logo. Przeważnie producenci wypuszczają całą serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne nadzwyczaj nieraz pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała firma Wedel. Co poniektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc można czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują też korporacje kosmetyczne. Np. firma Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Legendarne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Comments are closed.